SYSTEM ADMINISTRACJI SZKOŁĄ - Rejestracja

Jak zostać klientem Internetowego systemu zarządzania szkołą School Empower

 

SchoolEmpower to Internetowy system zarządzania szkołą, który umożliwia rejestrację uczniów z jednoczesną płatnością przez Internet, edycję kursów, poziomów, grup wiekowych i lokalizacji. Nasze oprogramowanie pozwala szkole bezpiecznie zapisać i utrzymywać informacje kontaktowe o studentach i ich rodzinach. System administracji School Empower zawiera wiele raportów dających szkole całkowity obraz zapisów i transakcji. School Empower nie wymaga instalacji na komputerze, gdyż działa przez Internet; w „Chmurze”, czyli wszystkie informacje zapisywane są w super bezpiecznym, globalnym centrum komputerowym.

Zarządzanie szkołą nigdy nie było takie proste. Aby móc korzystać ze School Empower bezpłatnie przez 30 dni, wystarczy wejść na stronę rejestracyjną. Tam w odpowiednie pola wprowadzamy kolejno: nazwę szkoły, adres e-mail oraz hasło dostępu. Następnie wpisujemy dane osobowe. Po wprowadzeniu danych klikamy w ikonę PayU, która przekierowuje nas na stronę płatności. (Płacimy tylko złotówkę opłaty aktywacyjnej). Wybieramy formę płatności i dokonujemy autoryzacji. Po udanej aktywacji pojawia się strona z panelem administracyjnym, o którym w następnym filmie.